ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Κυκλική προπόνηση είναι ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης και αντιστάσεων με εύκολα στην παρακολούθηση προγράμματα που στοχεύουν στην μείωση του λίπους, μυϊκή ενδυνάμωση, σύσφιξη και κάρδιο αναπνευστική αντοχή.

Ο ‘κύκλος’ προπόνησης αποτελείται από μία σειρά ασκήσεων που εκτελούνται σε σειρά και ο χρόνος εκτέλεσης εξαρτάται από τους συγκεκριμένους στόχους. Ο ενδιάμεσος χρόνος μεταξύ ασκήσεων είναι μικρός με συνεχής κίνηση μέχρι την επόμενη άσκηση.

Είναι ένα σύστημα ασκήσεων

  • Εύκολο
  • Προσιτό
  • Αποτελεσματικό
  • Αποδοτικό

που αυξάνει το μεταβολισμό μας και καίει περισσότερες θερμίδες. Επομένως:

  • Νιώστε καλύτερα
  • Ζήστε καλύτερα
  • Καταπολεμείστε την αδράνεια και
  • Φτιάξτε το σώμα που θέλετε σήμερα με τη μέθοδο κυκλικής προπόνησης

Συστήνουμε να:

  1. Συνδυάζετε τη γυμναστική σας με σωστή διατροφή.
  2. Συμβουλεύεστε τους γυμναστές για τις δικές σας προσωπικές ανάγκες.
  3. Κρατάτε σταθερή συχνότητα προπόνησης κάθε βδομάδα.

Ειδικές Προσφορές